Produkter
Hvordan opbevarer jeg et vakuumpakket produkt?

Når en et produkt er vacuumpakket, kan den som udgangspunkt holde så længe, som datomærkningen på vacuumpakningen angiver.


Man skal dog være opmærksom på, at der ikke går hul på vacuumpakningen - altså at den lufttætte forsegling på en eller anden måde bliver brudt og der derved kommer luft ind til varen. Man er ikke i tvivl om, hvorvidt dette er sket eller ej, da - hvis der går hul – vacuumpakningen nu ikke længere vil slutte helt tæt omkring varen.


Sker dette skal varen STRAKS tages ud af vacuumpakningen og herefter opbevares i enten vokspapir, bagepapir eller et viskestykke. Brug ikke plastic eller sølvpapir til at opbevare vores produkter i.

Kan produktet fryses?

Ønsker man at gemme et produkt i længere tid, anbefaler vi altid at fryse varen. Produktet fryses enten i vacuumpakningen eller i en god frysepose.

Hvor lang er holdbarheden ved levering?

Vejledende holdbarheder for produkter, der ikke er vakuumpakkede og opbevares i køleskab:


Leverpostej: 4-5 dage

Kødpølse: 4-5 dage

Leverpølse: 4-5 dage

Spegepølse: 4-5 uger

Løgpølse: 4-5 dage

Rullepølse: 4-5 dage

Skagen Skinke sliced: 7 dage

Skagen Skinke stk.: Til det er spist

Grillpølser: 4-5 dage

Pate: 4-5 dage

Levering og returnering til private
Hvornår leverer I?

Levering: Vi leverer hver onsdag og fredag (med undtagelse af helligdage) inden kl. 8.00 på den angivne leveringsadresse og stilles på den placering som er angivet i ordren. Bestilling skal ske senest dagen før inden kl. 8.00. Bor du i lejlighed og kræver din opgang en kode, angives dette i ordren, som kun er synlig for chaufføren. Kræver din opgang nøgle, kan vi desværre ikke komme ind i opgangen, men vi kan sætte pakken på den valgte placering. 

Du må gerne vælge din arbejdsadresse som leveringsadresse - vær dog opmærksom på at leveringen sker inden kl. 8.00. Der leveres ikke til pakkebokse samt Grønland, Færøerne og ikke-brofaste øer.

Leverings- og forsendelsesgebyret er DKK 85.

Hvor sætter I varerne, når de leveres?

Pakken vil blive afleveret hos modtageren, uanset om modtageren er hjemme eller ej. Derfor er det vigtigt, at du som kunde skriver i kommentarfeltet HVOR pakken må stilles, hvis du ikke er hjemme til at tage imod.

Holder varerne sig kolde under transporten?

Vi pakker varerne til dig i specielle flamingokølekasser, hvori vi lægger en pose is. Varerne kan opbevares i flamingokassen frem til kl. 20 på modtagelsesdagen. Tag varerne op af kassen og opbevar dem derefter i køleskabet eller i fryseren. Ved ikke-kølekrævede varer sendes de i papkasser.

Skal jeg være hjemme, når varerne leveres?

Nej, pakken vil blive afleveret hos modtageren, uanset om modtageren er hjemme eller ej. Husk derfor at skrive i kommentarfeltet HVOR pakken må stilles, hvis du ikke er hjemme til at tage imod.

Jeg har ikke fået det jeg har bestilt?

Hvis De mod forventning mener at noget i ordren ikke lever op til vores kvalitetskrav, bedes I kontakte Slagter Munch på slagter@munch-skagen.dk eller på
(+45) 98 44 37 33.

Kan jeg returnere varer fra Slagter Munch?

Nej desværre. Det er ikke muligt at returnere fødevarer.